Ben Maya, siz kimsiniz? I want to know you too!

Papa tells me that I have fans all around the this world who love me and happy to see my photos and videos. How wonderful! Hope you are enjoying them, but I wanted to get to know you too! It is true that I cannot see much further than my nose with any clarity yet but I'm working on it.

So I'd like to ask you send me your photos! Please include the names of the people on the photo and the city and country that you live. I want to visit you al some day! I know I know I can't even roll over yet and I'm stuck on my back when they put me on the bed, but I'm working on that too. Soon I'll be able to roll over, then walk, and then fly!  Please send your (digital) photos to mberkay at yahoo dot com, and they'll be on my fan photos site (coming to a theater near you soon!)

Babam bana dünyanın her yerinde sevenlerim olduğunu söylüyor. Sitemdeki fotoğraf ve videolarımda beni görmek sizi mutlu ediyormuş. Ne güzel! Madem siz benim fotoğraflarımı görmeyi seviyorsunuz bende sizin fotoğraflarınızı görmek istiyorum! Peki tamam henüz burnumun ucundan ilerisini göremiyor olabilirim ama babamın dediğine göre yakında daha iyi görebileceğim. O zaman sizin fotoğraflarınıza bakabileceğim. Kimbilir belki bir gün oralara sizi ziyarete gelirim! Tamam, tamam biliyorum henüz yatakta yüz üstü dönmeyi bile beceremiyor olabirim ama her gün alıştırma yapıyorum! Ayrıca annem ve babama istediklerimi yaptırmak gayet kolay oluyor, biraz bağırıp yüzümü değişik şekillere sokunca hemen istediğimi yapıyorlar. Kendim gelemezsem beni taşırlar sanırım, öyle değil mi?

Lütfen dijital bir fotoğrafınızı, fotoğraftaki insanların isimlerini ve hangi şehir ve ülkede yaşadığınızı mberkay yahoo nokta com adresine gönderin. Yakında açılacak olan foto sitemde fotoğrafarınızı görebileceksiniz! 

1 Comment »

  1. acerbezer said

    ben babanın yengesi nebahat oruç.Ama babanı çok seviyorum.Baban annenle evlenince annenide sevdim.Senin gelişin hepimizi çok sevindirdi.Ve seni çok sevdim.Sağlıklı_mutlu_başarılı uzun ömür dilerim.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

